Home » , , , , » PITAS : Program Seminar Pemerkasaan Pendidikan Pengguna Daerah Pitas

PITAS : Program Seminar Pemerkasaan Pendidikan Pengguna Daerah Pitas


YB Datuk Bolkiah Ismail, Adun N.3 Pitas merangkap Pembantu Menteri Pembangunan Perindustrian kelihatan sedang menerima cenderahati daripada  Nordin Thani, Presiden Persatuan Barisan Pengguna Sabah ( cfos ) Merangkap Ahli Majlis Penasihat Pengguna Negara sesi 2013-2014. Seminar sehari itu dirasmikan oleh YB Datuk Bolkiah Ismail dan penutupan serta penyampaian sijil disermpurnakan oleh YBhg Encik Bubudan Bin OT Majalu, Pegawai Daerah Pitas.




























































Selain seminar, pameran juga diadakan oleh KPDNKK cawangan Kudat dan Cfos. Program sehari tersebut mendapat sambutan daripada penduduk setempat yang mana Persatuan Bangsa Tombonuo yang diterajui oleh Encik Ah Kian merangkap ExCo cfos dan wakil cfos daerah Pitas telah memberikan kerjasama sepenuhnya untuk mempastikan program ini berjaya diadakan. Penceramah terdiri daripada Encik Abdul Rahman Samad, Pengerusi Persatuan Pengguna Daerah Kuala Trengganu dan daripada KPDNKK Encik Kasim Anak Mana serta Encik Asiki Tarimoh. Sementara itu, radio rasmi cfos telah membawa program ini secara lintas langsung melalui radio online Utara FM.




Bakat Pengguna sempena Kempen Pemerkasaan Pendidikan dan Kesedaran Pengguna anjuran Consumers Front of Sabah (Cfos) dengan kerjasama Pergerakan Wanita UMNO Bahagian P178 Sipitang dan Kelab Peminat dan Pendengar Setia Utara FM ( KPPSUS ) pada 24 Mei 2014 bertempat di Dewan Komuniti, Lumadan


KEMPEN PEMERKASAAN PENDIDIKAN PENGGUNA


Pageviews from the past week

 

Consumers Front of Sabah ( Cfos )
Lot B-10-2, 2nd Floor, Block B, Damas 118 Plaza,
Jalan Pintas, 88200 Penampang, Kota Kinabalu
Email : cfossg1@gmail.com



Copyright © 2013. Consumers Front of Sabah | Persatuan Barisan Pengguna Sabah - All Rights Reserved